Πολιτική Ποιότητας
Κύριο μέλημα και γενικός αντικειμενικός σκοπός της Πολιτικής μας είναι η συνεχής βελτίωση των επιχειρηματικών μας επιδόσεων, με ταυτόχρονη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες μας, αξιοποιώντας τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις στον κλάδο της πληροφορικής.
Ο στρατηγικός προσανατολισμός της EFFECT έχει σχεδιαστεί με στόχο:
- Την άμεση και αποτελεσματική παροχή υπηρεσιών για τους πελάτες.
- Την παροχή κυρίως αποτελεσματικών λύσεων.
- Τη μόνιμη ανάπτυξη και εξέλιξη των συστημάτων αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής.
- Την πρόσληψη προσωπικού υψηλής ειδίκευσης και περισπούδαστο προσωπικό.
Ειδικότερα, οι επιμέρους αντικειμενικοί σκοποί Ποιότητας της EFFECT είναι:
- Η διαρκής βελτίωση των επιχειρηματικών της επιδόσεων
- Η συνεχής ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού
- Η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών
Για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω η εταιρεία EFFECT έχει εγκαταστήσει, εφαρμόζει και βελτιώνει συνεχώς ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, το οποίο συμμορφώνεται με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2015 σχετικά με τις υπηρεσίες Παραμετροποίηση – προσαρμογή λογισμικού. Συμβουλευτικές υπηρεσίες για υλοποίηση λογισμικού. Δημιουργία διασυνδέσεων για την ολοκλήρωση συστημάτων. Ανάπτυξη λογισμικού πληροφορικής. Υπηρεσίες υποστήριξης λογισμικού. Η Διοίκηση της εταιρείας εκτιμά πως το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας είναι ουσιαστικό μέσο ενδυνάμωσης της Επιχειρηματικής της θέσης λόγω:
- Της συνεχούς βελτίωσης της Ποιότητας των υπηρεσιών μας
- Της μείωσης του κόστους
- Της αποδοτικότερης οργάνωσης
- Της προώθησης της καινοτομίας
- Του καλύτερου κλίματος στην Εταιρεία
Το πλαίσιο και ο μηχανισμός για τον καθορισμό και την ανασκόπηση των αντικειμενικών σκοπών και στόχων Ποιότητας τίθεται στις τακτικές ανασκοπήσεις του Συστήματος από τη Διοίκηση.
Η συνεχής βελτίωση των ποιοτικών επιδόσεων και η πρόληψη των προβλημάτων – μη συμμορφώσεων, προϋποθέτουν τη συνειδητοποίηση και τον συστηματικό έλεγχο σε κάθε επιμέρους διεργασία και ως σύνολο. Ο τρόπος που χρησιμοποιούμε για να ελέγξουμε τις διεργασίες απαιτεί:
- Σαφή προσδιορισμό υπευθυνοτήτων και αρμοδιοτήτων για κάθε διεργασία αλλά και για κάθε θέση εργασίας.
- Γραπτή τεκμηρίωση του τρόπου που εκτελούνται οι εργασίες (Διαδικασίες, Οδηγίες Εργασίας, Οδηγίες Ελέγχου κ.λπ.), όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο.
- Συνεχή έλεγχο των αναγνωρισμένων διεργασιών.
- Τήρηση στοιχείων που αποδεικνύουν την Ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών.
- Εκπόνηση προγραμμάτων για την επίτευξη των αντικειμενικών σκοπών και στόχων Ποιότητας.
- Διαδικασία ώστε να μαθαίνει η εταιρεία από τα λάθη της, να φροντίζει συστηματικά να μην επαναλαμβάνονται (Διορθωτικές Ενέργειες) και να βελτιώνει συνεχώς τις λειτουργίες της, αλλά και δημιουργία πλαισίου για την πρόληψη λαθών.
Η Διοίκηση της εταιρείας δεσμεύεται για:
- συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Ποιότητας
- ικανοποίηση των εφαρμοστέων απαιτήσεων και
- κοινοποίηση των αντικειμενικών σκοπών και στόχων στους εργαζομένους
01/04/2016