ISO 9001

Πολιτική Ποιότητας

Κύριο μέλημα και γενικός αντικειμενικός σκοπός της Πολιτικής μας είναι η συνεχής βελτίωση των επιχειρηματικών μας επιδόσεων, με ταυτόχρονη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες μας, αξιοποιώντας τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις στον κλάδο της πληροφορικής.

Ο στρατηγικός προσανατολισμός της EFFECT έχει σχεδιαστεί με στόχο:

  • Την άμεση και αποτελεσματική παροχή υπηρεσιών για τους πελάτες.
  • Την παροχή κυρίως αποτελεσματικών λύσεων.
  • Τη μόνιμη ανάπτυξη και εξέλιξη των συστημάτων αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής.
  • Την πρόσληψη προσωπικού υψηλής ειδίκευσης και περισπούδαστο προσωπικό.

Ειδικότερα, οι επιμέρους αντικειμενικοί σκοποί Ποιότητας της EFFECT είναι:

  • Η διαρκής βελτίωση των επιχειρηματικών της επιδόσεων
  • Η συνεχής ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού
  • Η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών

Για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω η εταιρεία EFFECT έχει εγκαταστήσει, εφαρμόζει και βελτιώνει συνεχώς ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, το οποίο συμμορφώνεται με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2015 σχετικά με τις υπηρεσίες Παραμετροποίηση – προσαρμογή λογισμικού. Συμβουλευτικές υπηρεσίες για υλοποίηση λογισμικού. Δημιουργία διασυνδέσεων για την ολοκλήρωση συστημάτων. Ανάπτυξη λογισμικού πληροφορικής. Υπηρεσίες υποστήριξης λογισμικού. Η Διοίκηση της εταιρείας εκτιμά πως το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας είναι ουσιαστικό μέσο ενδυνάμωσης της Επιχειρηματικής της θέσης λόγω:

  • Της συνεχούς βελτίωσης της Ποιότητας των υπηρεσιών μας
  • Της μείωσης του κόστους
  • Της αποδοτικότερης οργάνωσης
  • Της προώθησης της καινοτομίας
  • Του καλύτερου κλίματος στην Εταιρεία

Το πλαίσιο και ο μηχανισμός για τον καθορισμό και την ανασκόπηση των αντικειμενικών σκοπών και στόχων Ποιότητας τίθεται στις τακτικές ανασκοπήσεις του Συστήματος από τη Διοίκηση.

Η συνεχής βελτίωση των ποιοτικών επιδόσεων και η πρόληψη των προβλημάτων – μη συμμορφώσεων, προϋποθέτουν τη συνειδητοποίηση και τον συστηματικό έλεγχο σε κάθε επιμέρους διεργασία και ως σύνολο. Ο τρόπος που χρησιμοποιούμε για να ελέγξουμε τις διεργασίες απαιτεί:

  • Σαφή προσδιορισμό υπευθυνοτήτων και αρμοδιοτήτων για κάθε διεργασία αλλά και για κάθε θέση εργασίας.
  • Γραπτή τεκμηρίωση του τρόπου που εκτελούνται οι εργασίες (Διαδικασίες, Οδηγίες Εργασίας, Οδηγίες Ελέγχου κ.λπ.), όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο.
  • Συνεχή έλεγχο των αναγνωρισμένων διεργασιών.
  • Τήρηση στοιχείων που αποδεικνύουν την Ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών.
  • Εκπόνηση προγραμμάτων για την επίτευξη των αντικειμενικών σκοπών και στόχων Ποιότητας.
  • Διαδικασία ώστε να μαθαίνει η εταιρεία από τα λάθη της, να φροντίζει συστηματικά να μην επαναλαμβάνονται (Διορθωτικές Ενέργειες) και να βελτιώνει συνεχώς τις λειτουργίες της, αλλά και δημιουργία πλαισίου για την πρόληψη λαθών.

Η Διοίκηση της εταιρείας δεσμεύεται για:

  • συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Ποιότητας
  • ικανοποίηση των εφαρμοστέων απαιτήσεων και
  • κοινοποίηση των αντικειμενικών σκοπών και στόχων στους εργαζομένους

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *