TO DO

Οθόνη υποδοχής

Μέσω της “Oθόνης Yποδοχής” το FIN/S προσφέρει μια ενοποιημένη επισκόπηση των καθημερινών εργασιών, ειδοποιήσεων ή επερχόμενων events, με φιλικό και κατανοητό τρόπο. Τόσο οι Relationship Managers (RMs) όσο και οι Σύμβουλοι μπορούν να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών, να καθορίζουν προτεραιότητες, να προγραμματίζουν και να οργανώνουν δραστηριότητες και γεγονότα, να προβάλλουν και να διαχειρίζονται όλες τις ενέργειες (π.χ. έγκριση Εντολών ή ενδεχόμενες εκκρεμότητες (π.χ. ληξιπρόθεσμα έγγραφα) που σχετίζονται με χαρτοφυλάκια και πελάτες.
Εκτός από τις καθημερινές ειδοποιήσεις, δραστηριότητες κ.λπ., οι RMs και οι Σύμβουλοι μπορούν επίσης να παρακολουθούν εργασίες που έχουν καθυστερήσει ή έχουν ολοκληρωθεί εντός του προηγούμενου μήνα ή έχουν ημερομηνία λήξης στο μέλλον.

Η “Ημέρα Μου” (“My Day”) – Χρονοδιάγραμμα

Το FIN/S οργανώνει τις καθημερινές εργασίες του προσωπικού (RMs, επενδυτικοί σύμβουλοι, προσωπικό middle & back office), ώστε να είναι σε θέση να αυξάνουν την παραγωγικότητα και να παρέχουν υπηρεσίες υψηλότερης ποιότητας στους πελάτες τους.
Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται τις εργασίες τους. Όλες οι ενέργειες καταγράφονται, ενώ για την καλύτερη διαχείριση παράγεται μια αναφορά με όλες τις αντίστοιχες πληροφορίες.
Μέσα από συγκεκριμένες διαδικασίες, οι εργασίες διαμορφώνονται και ενημερώνονται αυτόματα, ενώ στη συνέχεια ομαδοποιούνται αξιοποιώντας μια απλή και εύχρηστη διαχείριση.