CRM
Η Διαχείριση Πελατών συμμορφώνεται πλήρως με τις οδηγίες MiFID II & GDPR, προσφέροντας ασφάλεια στον Σύμβουλο Επενδύσεων μέσω της εφαρμογής κανόνων και διαδικασιών.
Κάθε πελάτης μπορεί να έχει στην κατοχή του πολλαπλά χαρτοφυλάκια μέσω πολλαπλών συμβάσεων. Επίσης, μπορεί να είναι είτε ο μοναδικός κάτοχος ενός χαρτοφυλακίου είτε ένας από τους πολλούς κατόχους του.
Για κάθε πελάτη / χαρτοφυλάκιο διατηρείται ιστορικό κινήσεων, καθώς και ολόκληρη η επικοινωνία από την έναρξη της συνεργασίας, χωρίς αλλαγές ή προσαρμογές.
Η συγκέντρωση όλων των πληροφοριών γύρω από πελάτες και χαρτοφυλάκια σε μία οθόνη, διευκολύνει τους RMs και τους Συμβούλους να παρακολουθούν και να επιβλέπουν, σε φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον, οτιδήποτε ενδέχεται να χρειαστούν αναφορικά με τους πελάτες τους.
Τα προσωπικά δεδομένα, τα στοιχεία επικοινωνίας, οι επενδυτικές οδηγίες, οι κατηγορίες που ορίζονται από τον χρήστη (π.χ. Είδος Υπηρεσίας), καθώς και η πολιτική τιμολόγησης, είναι διαθέσιμες με μια ματιά:
Επενδυτικό προφίλ (KYC/AML) και Κατηγοριοποίηση
Ένα σύνολο ερωτηματολογίων μπορεί να σχεδιαστεί ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης. Το FIN/S κατηγοριοποιεί αυτόματα τους πελάτες και τα χαρτοφυλάκιά τους με προηγμένους διαμορφώσιμους αλγορίθμους για τον υπολογισμό της βαθμολογίας.
Πρόγραμμα χρεώσεων & Προσαρμογή συμφωνιών ανά χαρτοφυλάκιο
Το FIN/S παρέχει μια ευέλικτη και αυτοματοποιημένη πλατφόρμα επεξεργασίας χρεώσεων που υποστηρίζει τον διαφανή υπολογισμό και είσπραξη οποιουδήποτε είδους τέλους και προμήθειας.
Οι καθημερινές ανάγκες που σχετίζονται με τις χρεώσεις καλύπτονται με ακρίβεια και συνέπεια: προμήθειες και τέλη σε επίπεδο συναλλαγής, αναλύσεις προμηθειών, περιοδικά τέλη, ημερήσιες προσαυξήσεις, υπεραξίες / υψηλά τέλη υδατοσήμου, εφαρμογή εκπτώσεων ή ποσοστά. Υπάρχει η δυνατότητα καθορισμού κανόνων με βάση διάφορες παραμέτρους, όπως ο τύπος του παγίου, ο αντισυμβαλλόμενος ή το νόμισμα.
Ο μηχανισμός χρεώσεων του FIN/S επιτρέπει την εφαρμογή κανόνων σχετικά με διαφορετικές και περίπλοκες συμφωνίες με πελάτες, αντισυμβαλλομένους και άλλους ενδιαφερόμενους.
Τα στελέχη που επιδιώκουν να καθορίσουν τη συνολική πολιτική χρεώσεων για κάθε χαρτοφυλάκιο, μπορούν είτε να επιλέξουν μέσα από μια λίστα προεπιλεγμένων συμβάσεων για κάθε χρέωση, είτε να εφαρμόσουν διαφορετικούς κανόνες σε προκαθορισμένες συμφωνίες, μέσα από μια απλή και φιλική προς τον χρήστη διαμόρφωση.
Με αυτόν τον τρόπο, τα στελέχη μπορούν να ορίζουν διαφορετικές πολιτικές ανά χαρτοφυλάκιο εύκολα και αποτελεσματικά, χωρίς να χρειάζεται να σχεδιάζουν, να διαχειρίζονται και να τηρούν πολιτικές χρεώσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Παρακολούθηση Επικοινωνίας
Το FIN/S διατηρεί ένα πλήρες ιστορικό επικοινωνίας με τον πελάτη, προσφέροντας προηγμένες διαδικασίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αυτόματη αποστολή εγγράφων όπως Δηλώσεις, Αναφορές ή Σημειώσεις Συμβολαίων. Μπορεί επίσης να ρυθμιστεί ώστε να στέλνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχεδιασμένα να απαντηθούν με προεπιλεγμένες απαντήσεις. Τέλος, το FIN/S επιτρέπει στους χρήστες να συγχρονίζονται με το MS-Outlook για να καταγράφουν κάθε επικοινωνία σχετική με ζητήματα που αφορούν τον πελάτη.
Ιστορικό και Επισκόπηση επενδύσεων 360ο
Προκειμένου να επιτευχθούν οι στρατηγικοί στόχοι των πελατών και των εταιρειών, οι RMs και οι Σύμβουλοι χρειάζεται να έχουν συγκεντρώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να επικεντρωθούν απερίσπαστοι στη διαχείριση χαρτοφυλακίου και στην ανάλυση των επιλογών τους.
Η Επισκόπηση Επενδύσεων του FIN/S παρουσιάζει οτιδήποτε ενδέχεται να χρειαστείτε για μια γενική εικόνα των υπό διαχείριση χαρτοφυλακίων:
-
Κατανομή και ανάλυση των επενδύσεων
-
Ανάλυση απόδοσης και δείκτη χαρτοφυλακίου
-
Ανάλυση και προβλέψεις ταμειακών ροών
-
Ανάλυση επενδυτικών προϊόντων ανά πελάτη
-
Μεμονωμένη ή μαζική εντολή για μια ομάδα πελατών
-
Σενάρια “What If”
Η λειτουργία “Drill Down” είναι διαθέσιμη για επενδυτικές θέσεις ή ταμειακά υπόλοιπα.